JEG HAR TATT TATOVERING!

Jeg hadde aldri trodd at JEG skulle ta tatovering! Hadde du? Jeg føler meg liksom for søt og ordentlig til det, hvis du skjønner hva jeg mener? Hehe! Men nå er det altså gjort og jeg angrer ikke et sekund for den ble utrolig fin. Enkel, fin og betydningsfull. Akkurat slik jeg forestilte meg.

Det var forresten flinkeste @inkbyfrank på Attitude tattoo studio som tatoverte meg. Herregud, for en kul og dyktig fyr! Jeg er superfornøyd med både skrifttypen, størrelsen på bokstavene og ikke minst plasseringen av tatoveringen på kroppen. Valget stod mellom nakken og litt forskjellige steder på underarmen.

Men det var ikke bare je som tatoverte meg denne fredagskvelden. Ulrik også. Vi droppet rett og slett fredagstacoen og kjørte på med “fredagstattooen” i stedet.. Ulrik har jo noen tatoveringer fra før, så han visste litt mer hva han gikk til i forhold til smerte og i forhold til det å bli lei eller angre i ettertid. Når det er sagt så synes ikke jeg at det gjorde vondt i det hele tatt, men jeg skjønner at Ulrik sin tatovering gjorde noe vondere på grunn av både størrelse og plassering. Han valgte visstnok det verste stedet du kan tatovere.

Jeg digger Ulrik sin tatovering og synes det er rørende at han bærer navnet til vår kjære lille sønn så stort på kroppen sin. Legg merke til bokstaven midt i kompasset som Ulrik overrasket meg med. J for Julianne <3

0 kommentarer

Siste innlegg