JEG HAR BLITT BRUNETTE!

Reklame// Meraki Studio

Æææææ! Jeg har blitt brunette og satt på nytt hår igjen. Det var egentlig ikke helt planlagt at håret skulle bli så mørkt eller så langt, men jeg er veldig glad for at Malene utfordret meg siden jeg ble superfornøyd med både lengden og fargen. Etter mange år som blondine og etter en lang periode med kortere hår er det ekstra gøy med en stor forandring. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å ønske meg lysere hår mot neste sommer og at denne lengden er i det lengste laget som småbarnsmamma, men akkurat nå digger jeg det!

Extensionet jeg bruker og elsker er som sagt Marvelous hair extensions. Det er seriøst det beste håret jeg har testet på mine 14 år med extensions. Ja, jeg startet med extensions da jeg var 16 år og på alle disse årene har jeg testet ut mye forskjellig av både hår og fester, men aldri har jeg opplevd et hår av så god kvalitet og fester som sitter så godt i tillegg til at de er enkle å ta ut og at de ikke etterlater seg kliss (limrester i håret/hodebunnen). Og med god kvalitet tenker jeg på at Marvelous-håret er mykt og glansfullt måned etter måned selv om jeg bruker varmetenger i håret hver eneste dag for å rette det ut eller for å krølle det. Selv om jeg vasker håret ofte på grunn av trening og selv om jeg nesten aldri lar det lufttørke, men bruker føner. Hadde det ikke vært for at jeg nå ønsket å gå fra kort til langt hår så hadde jeg overhodet ikke trengt å bytte ut det håret jeg satt på i januar siden det fortsatt var like fint som nytt.

Hva synes du om nye meg? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg