JEG HÅPER AT VI OVERDRIVER

Håper det har gått bra med oppstart for barnehager rundt i landet i dag, og ikke minst at alle barna har kost seg på sin første dag tilbake selv om mye fortsatt er rart og uvant. Jeg som sikkert de fleste andre foreldre er veldig spent på ukene og månedene fremover med tanke på videre smitte. Jeg håper så inderlig at Ulrik og jeg overdriver med å holde Severin hjemme fra barnehagen sin i noen uker til og bryr meg virkelig ikke om at folk synes vi er overbeskyttende. Det spiller ingen rolle for meg om du som leser er enige eller uenige med meg og oss angående dette. Jeg antar at vi har det samme målet, nemlig å komme fortest mulig tilbake til den hverdagen vi liker og kjenner best. Det er det som betyr noe.

Nå kom vi akkurat hjem igjen etter de to fineste dagene på lenge. Jeg er sikker på at det er flere enn oss som har lengtet etter sol og varmegrader. Båten skal som sagt på land i morgen for noe service-greier, ellers hadde vi nok blitt på sjøen hele denne uken. For herregud, for et vær vi har nå! Det må vi bare nyte utendørs og prøve å late som om vi har ferie eller noe nå som Ulrik er hjemme fra jobb, selv om vi selvfølgelig helst skulle sett at ting var annerledes. Det smaker ikke like godt med sommer og fri når alt som venter oss fortsatt er så usikkert..

Men jeg vil ikke avslutte dette innlegget med noe negativt. Jeg vil avslutte med å ønske dere en fin start på uken og minne dere på at jeg er veldig takknemlig for at dere klikker dere inn her hver eneste dag slik at jeg kan få beholde min jobb som jeg er så innmari glad i <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg