JEG ER MISUNNELIG PÅ..

Jeg får ofte spøsmålet om hvilken blogger jeg ville ha byttet liv med for en dag, og hvis jeg kunne velge helt fritt i Norge og Sverige ville det blitt Isabella Lövengrip. Mest fordi jeg drømmer om å fly privatfly, hehe. Jeg vet at det er ikke er populært å si, men nå er jeg jo lykkelig i mitt eget liv og derfor er det fort at jeg drømmer meg bort i overfladiske ting.. Når det gjelder Isabella er jeg også nyskjerrig på hvordan hverdagen hennes faktisk fungerer med alle menneskene som jobber med/for henne. Har dere forresten sett huset hennes? Det er jeg mildt sagt inspirert av!

Men jeg er også misunnelig på andre influencere enn henne. Ikke misunnelig på en ond måte som at jeg ikke unner de jeg misunner, men misunnelig på en inspirerende måte som at jeg digger de for det jeg misunner. Hvis dere skjønner? Litt klumsete forklart kanskje, men poenget er at jeg mener misunnelsen positivt og det er sikkert derfor jeg ikke har noe problem med å innrømme det heller. Under har jeg listet opp 10 influencere fra Norge og Sverige som jeg misunner..

10 INFLUENCERE JEG MISUNNER:

Jeg er misunnelig på styrken til Marna og inspirert av hvor modig hun er <3

Jeg er misunnelig på treningsmotivasjonen til Caroline og blir inspirert av alle bildene hun deler.

Jeg er misunnelig på håret til Camilla og inspirert av det aktive livet hun og familien hennes lever sammen.

Jeg er misunnelig på kroppen til Martine og inspirert av hvor langt hun har kommet etter Paradise Hotell.

Jeg er misunnelig på sangstemmen til Bianca og inspirert av alle de store samarbeidene hun har.

Jeg er misunnelig på de grønne fingrene til Stina og inspirert av hvor hardt hun jobber med sosiale medier.

Jeg er misunnelig på garderoben til Louise og inspirert av stilen hennes.

Jeg er misunnelig på brunfargen til Isabel og inspirert av hvor uredd hun er.

Jeg er misunnelig på bilen til Anna og inspirert av alt hun oppnådde i veldig ung alder.

Jeg er misunnelig på crewet Isabella og inspirert av hennes business.

Hvilken influencer inspirerer deg?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg