JEG AVKREFTER RYKTER

Reklame// Nelly

Jeg får mye spørsmål om dagen på grunn av at jeg blogger litt sjeldnere. Spørsmål som jeg ikke besvarer blir fort til rykter og usannheter. Derfor går jeg rett på sak.. Det er spesielt to rykter jeg har fått høre om meg selv de siste ukene som jeg nå har lyst til å avkrefte. Det første rykte jeg vil avkrefte er et rykte om at Ulrik og jeg skal skilles. Altså, hva skjer? Selvfølgelig skal vi ikke skilles! Vi elsker hverandre og har det veldig fint sammen. Etter at Severin kom til verden har vi det faktisk bedre enn noen gang. Ja, vi er ofte slitne og ja, det er mindre tid til bare oss to nå enn hva det var før og det vil jeg tro er en utfordringen for alle førstegangsforeldre. Men vi er fortsatt lykkelige sammen som par og som foreldre til tross for både mindre søvn og romantikk. Heldigvis <3

Det andre rykte jeg vil avkrefte er et rykte om at jeg har fødselsdepresjon. For det første skal man ikke tulle med ordet depresjon i det hele tatt og for det andre så er det meget alvorlig å sette ut slike rykter om en person man ikke en gang kjenner. Ikke at det hadde vært bedre om man kjente personen, men ja.. Dere skjønner. Jeg vil også si at det er ekstra ondskapsfullt av de som står bak dette med tanke på den lange veien som jeg gikk sammen med Ulrik for å i det hele tatt få et barn. Jeg føler meg fortsatt og vil sannsynligvis alltid føle meg heldig som fikk drømmen min oppfylt, nemlig drømmen om en baby. Jeg vet derfor lite og kanskje ingenting om hva en fødselsdepresjon innebærer. Heldigvis.

(annonselenker) Jakke HER/ Genser HER/ Jeans HER/ Boots HER

–> BLACK WEEK: Med rabattkoden NYGÅRD25 får du 25% rabatt på alle plaggene over og på hele Nelly HER fra 25-27 november 😀

Til slutt.. Jeg vet at det kommer i overkant mye reklame fra meg og fra andre bloggere om dagen. Jeg håper at dere ikke lar dere irritere av reklamen, men heller ser på “kjøpemaset” som en god mulighet for å spare litt penger nå i førjulstiden på ting man trenger og ikke minst på årets julegaver. Slik ser i hvertfall jeg på dette som også blir bombandert med reklame hvor enn jeg går eller hvor enn jeg beveger meg på internett 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg