HVA SYNES DU?

Reklame// Meraki Studio & NA-KD

Hei sveis! Jeg har klippet meg kort igjen. Eller, Lenita på Meraki studio har klippet meg og jeg er sååå fornøyd med min nye frisyre. Den korte lengden er veldig uvant, men likevel ikke helt ny for meg. Jeg har jo hatt lang bobb som dette en gang før og denne looken er faktisk den Ulrik liker aller best på meg, noe som selvfølgelig veide opp da jeg tok valget om å gå tilbake til frisyren. Jeg har forresten beholdt extensionet i håret for tykkelsens del.. Hva synes du?

Nå er det ut av kjolen og tilbake til hverdagen. Ulrik og jeg har nemlig vært på en finere lunsj i dag som var anledningen for kjole på en onsdag. Hehe! Middagsgjester neste og i dag er det lasagne på menyen. En favoritt hos både store og små i denne familien. Ha en fin onsdag videre!

(annonselenke NA-KD) Puff mini blazer dress HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg