HVA SKJER MED PODCASTEN?

Etter en uke fravær og nå andre onsdagen på rad uten slipp av ny epsiode er det (heldigvis) mange som etterlyser lyden av Ulrik og meg på øret. Og ja, jeg vet at jeg sa at vi ikke skulle ta noe corona-pause for bare få uker siden. Men det har vi altså tatt og det på bakgrunn av manglende motivasjon til å fortsette og manglende samtaleemner utenom corona her i huset..

Vi orker rett og slett ikke å snakke mer om corona i podkasten vår akkurat nå og ønsker ikke å spille inn flere episoder med dårlig lyd og kjip stemnig fordi vi blir demotiverte av at studioet er steng. De siste ukene har vi nemlig hatt innspilliger fra bilen siden vi ikke ønsker å investere i utstyr her hjemme og siden bilen da var det beste alternativet med tanke på lyd. Julianne & Ulrik – Uten filter er derfor ikke tilbake før alt annet er tilbake som normalt og vi kan dra på Moderne Media igjen, møte alle de hyggelige menneskene der og ikke minst å spille inn nye episoder. Åh, det gleder jeg meg til, kjenner jeg! Og DET er et godt tegn. Det betyr jo at vi ikke har planer om å gi oss med det første, men at vi bare trenger en (forhåpentligvis) liten pause.

Jeg beklager virkelig for sen beskjed til dere som er våre faste lyttere, men håper og tror at dere forstår og at dere vil høre mer på oss når vi starter opp igjen. I mellomtiden håper jeg at dere vil følge meg og oss her på bloggen. Jeg regner med at dere har merket at jeg er mer aktiv om dagen? Bloggmessig er motivasjonen stor og det vil jeg at dere skal vite. For ja, jeg har virkelig fått tilbake godfølelsen med bloggingen og har ingen tro på at blogg generelt er på vei til å dø ut selv om noen bloggere har valgt å gi seg helt. I tillegg er det gøy om dere følger oss på Instagram –> @mrulriknygaard og @pilotfrue. Både Ulrik og jeg er aktive på stories hver dag!

Sender mange digitale klemmer fra Ulrik og meg til alle våre faste lyttere. Vi snakkes! DET LOVER JEG <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg