HØSTLANSERING I BERGEN

Torsdag til fredag var Ulrik og jeg i Bergen sammen med den herlige Bloggerne-gjengen og resten av TV2 for å delta på høstlanseringen i Grieghallen. Programmet var like hektisk som i fjor og denne gangen måtte vi jentene til og med opp på scenen, noe jeg egentlig kunne vært foruten. Hehe, neida. Men jeg er ikke veldig glad i å snakke foran mange mennesker i en sal. Det å snakke på direktesendt TV eller radio er liksom noe helt annet. Da slipper jeg å møte alle alle de stirrende blikkene. Når det er sagt så har jeg ganske dårlig syn og det er jo en fordel i sånne settinger. Faktisk så dårlig at jeg vruderer å gjøre noe med det. Jeg bruker alltid briller når jeg kjører bil og når jeg ser på tv eller leser på kvelden, men ellers er jeg dårlig til å bruke de, og linser hater jeg, men nok om det..

Mine få minutter på scenen gikk så bra de kunne gå til tross for både nerver og Dubai som tema. Heldigvis var konfransieren ekstremt morsom og hadde humor på alt. Etter alt showet på scenen var det pressemingling, sen lunsj og så festmiddag før vi stupte i seng. Fy søren, for et opplegg og herlighet, så mange hyggelige folk vi ble kjent med! Vi storkoste oss til langt på natt og var ganske så slitne på flyet hjem som gikk morgenen etter. Her er et lite bildedryss fra oppholdet.

Og nei, det var ikke avtalt at Martine Lunde og jeg skulle dukke opp i samme kjole på rød løper. Det var helt tilfeldig og egentlig ganske morsomt, spesielt ettersom at ingen av oss har fått den sponset. Hehe!

Jeg digger forresten at Martine Lunde blir programleder i Glow Up og gleder meg stort til å se programmet <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg