HOLDER SEVERIN HJEMME FRA BARNEHAGEN

Jeg som sikkert veldig mange andre med barn i barnehagen føler meg usikker på hva som er det rette å gjøre akkurat nå. Jeg har gått fra å være litt bekymret til å bli redd for coronaviruset på få dager grunnet alt som kommer frem på nyhetene og i media generelt. Derfor velger jeg å holde Severin hjemme fra barnehagen resten av uken i første omgang for å se hvordan dette utvikler seg gjennom helgen. Sannsynligheten er vel dessverre stor for at det er en stund til Severin får leke med vennene sine i barnehagen igjen, men heller det enn å bli smittet..

Vi har startet dagen med frokost foran TV-en og skal snart ut og leke med hundene. Severin tror det er helg og med helg følger jo sjokolade, så jeg får vel bare gi etter i kveld og gjøre det beste ut av situasjonen her hjemme. Men nok om oss. Vi er heldigvis friske og har selskap i hverandre. Håper du som leser også er frisk og at du bidrar som oss med å holde deg og barna dine hjemme så langt det lar seg gjøre, ved å avbestille reiser, ved å holde en meters avstand til personer du møter (unngå klemming og håndhilsing), ved å ha god håndhygiene, ved å bruke antibac, ved å hoste i albuekroken og ikke minst ved å følge de reglene som er gitt for karantene om du sitter i det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg