HIPP HURRA FOR @MRULRIKNYGAARD

I dag har verdens beste ektemann og verdens beste pappa til lille Severin bursdag. Det finnes ingen snillere, kulere, mer omtenksom eller kjekkere mann i mine øyne. Fy søren, så heldige vi er som har han i livet vårt. Bursdagen til Ulrik og nyttårsaften skal feires her på Dr. Holms med flotte venner i leiligheten, god mat i restauranten, raketter, paljetter og fest. Hipp hurra for @mrulriknygaard sine 39 år!

For dere som lurer på hva som befinner seg i posene på bildene over så er det et superfint forkle fra Lexington som Ulrik fikk av Pia, Kristian og Hermine og freshe pensko fra Louis Vuitton som Ulrik fikk av Severin, Stella og Ramp. Gaven fra meg var en reise til fantastiske Dubai hvor vi skal tilbringe 10 netter på The Palm om bare litt over en måned. Jeg kommer tilbake til turen og planene for oppholdet.. Åh, som jeg gleder meg! For ja, gaven er jo på en måte like mye til meg og Severin som til “Ulriken” vår. Hehe ♥

0 kommentarer

Siste innlegg