HEI FRA…

Hei fra kalde og grå Norge. Det føles ekstra kjipt å tenke på at vi egenltig skulle vært i Bali akkurat nå. Flyet vårt til Doha var faktisk ikke innstilt fra Gardermoen og gikk som planlagt i går tidlig. Men dessverre uten Severin, Ulrik, Regien og meg. Jeg vet at ferien vår er helt ubetydelig for dere og ikke minst uviktig med tanke på alt som skjer om dagen, men det må likevel være lov til å være skuffet så lenge som vi har gledet oss til nettopp denne turen 🙁

Ettersom Gjensidige Forikring var blant de forsikringsselskapene som meldte at de dekker alle avbestillinger av reiser frem til 26. mars (nå er sikkert denne grensen utvidet), så får vi heldigvis pengene våre tilbake. Planen var jo egenltig bare å flytte Bali-reisen til november, men ingen kan vite når det er mulig å reise igjen og siden det koster penger å gjøre flere endringer av flybillettene våre bestemte vi oss for å avbestille og heller booke en ny reise når tiden er inne for det. Pengene jeg har brukt på Bali til nå trenger vi til regninger og bensin på båten i sommer, om det ikke kommer noe forbud om å ferdes på sjøen. For da respekterer vi selvfølgelig det.

Over til noe annet.. Bloggen min lå nede i nesten hele går. Beklager så mye! Jeg vet ikke hva som skjedde og har ikke fått verken beskjed i forkant eller svar av support på blogg.no om at det skulle skje eller hvorfor. Nå ser den ut til å fungere optimalt igjen og jeg håper såklart at det ikke skjer igjen. For første gang på mange år er jeg registrert med bare litt over 4000 lesere i løpet av dagen og på en 15. plass på topplisten. Shit, det føles ikke bra og det minner meg på noe som føles veldig bra og det er å tenke på alle som faktisk leser denne bloggen daglig. TAKK for at du klikker deg inn her hver eneste dag. Fy søren, så heldig jeg er som har så mange trofaste lesere! Legger ved en printscreen fra Google Analytics som viser lesertallene på bloggen de siste 30 dagene <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg