HEI FRA KROATIA

Hei og hopp fra Kroatia! Vi dro hjemmefra i 03- tiden i natt for å rekke et fly som gikk 06:00 fra Gardermoen på morgenen i dag, så denne gjengen (les: minus Severin) er på etterskudd når det gjelder søvn. Hehe! Det var første gang i historien at vi vekket Severin før han vekket oss. Han skjønte ingenting, stakkar. Men da vi kom frem på hotellet ble det heldigvis tid til en powernap på alle uten at vi kastet bort hele dagen i solen. For vi skal jo bare være her frem til onsdag, så det gjelder å bruke tiden godt..

Jeg var veldig spent på gradestokken her nede, siden jeg ikke stoler helt på yr/håper at de tar feil. Kofferten min er stappet med kjoler, skjørt og badetøy til tross for at det er meldt noen dager med regn. Det gjelder å være positiv og jeg tror at sommerklærne mine bringer lykke.

Her er noen bilder fra dagen i dag som egentlig bare har bestått av å sjekke ut resortet, spise deilig mat og nyte utsikten. Vi har forresten med oss nanny på turen. Hehe! Neida, men Naomi som er en god venninne av meg er med oss på denne miniferien for å hjelpe oss med Severin slik at Ulrik og jeg skal få litt kjærestetid ♥

0 kommentarer

Siste innlegg