HEI FRA DUBAI

Hei fra Dubai! Vi hadde en superduper tur med Emirates fra Oslo til Dubai i går og kom frem til fineste Antanara resort på The Palm sent i går natt. Det gikk heldigvis fint med Severin på hans første flytur. Jeg har vært veldig spent på hvordan han skulle takle trykket og selvfølgelig hvordan vi skulle aktivisere han 6 timer ombord i et fly, men det gikk over all forventning. Jeg lyver hvis jeg sier at det var en avslappende tur, for han sov vel ikke mer enn en time totalt og det ble såklart litt skriking. Men jeg trodde faktisk at det skulle bli verre. Hehe! Til gjengjeld for et døgn nesten uten søvn for oss som foreldre sov han kjempegodt natt til i dag mellom oss i hotellsengen.

Apropos ingenting.. Har dere lagt til merke min nye header? Den er det snilleste Anette Marie Antonsen som har laget. Jeg har også glemt å minne dere på den nyeste episoden av Jentesnakk som kom ut onsdag denne uken. Episoden er faktisk en “valentine spesial” hvor jeg snakker om mine valentinsplaner og forteller om hvor ofte jeg datet før jeg traff Ulrik. I tillegg diskuterer vi alt fra Tinder, til blind dates og one night stands! Det er kjempehyggelig om dere vil høre på episoden her. Husk at ny episode slippes hver onsdag!

Både Ulrik og jeg er forresten veldig aktive på instastory her nede, så følg oss gjerne på @mrulriknygaard og @pilotfrue for hyppige oppdateringer. Nei, nå skal vi ut og spise litt middag. Resortet er thai inspirert, så jeg regner med at det blir noe sterkt og godt. Vi blogges ♥

0 kommentarer

Siste innlegg