GRATULERER MED FARSDAGEN!

I dag vil jeg hylle deg, Ulrik. Jeg vil hylle deg fordi du er den mest fantastiske pappaen Severin kunne fått. Jeg vil hylle deg fordi du er så omsorgsfull i din rolle som pappa og fordi du setter sønnen din foran alt. Jeg vil hylle deg for hvordan du som forelder har taklet denne fortsatt nye og til tider krevende oppgaven uten søvn. Jeg vil hylle deg for den gode energien du sprer rundt deg her hjemme hver eneste dag og for at du viser din kjærlighet ved handlinger, ikke bare ord..

Det er lett å se at Severin elsker deg. Det er gøy å se at Severin digger deg. Det er godt å kjenne at Severin føler seg trygg rundt deg. Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Severin har et helt spesielt bånd til deg og det båndet har du som pappa all ære for. Jeg tror og håper at du vil være et stort forbilde for Severin i årene fremover. Han minner meg allerede ofte om alt deg fine ved deg <3

Apropos din omsorgsfulle side.. For du er ikke bare en omsorgsfull pappa, men du er en generelt omsorgsfull person. Din herlige og ærlige personlighet får jeg og alle som står deg nær enormt mye glede av. Du er min største motivator om dagen, elskling. Du er “min Google” og du er min trygghet. Det er ingen andre som får meg til å senke skulderene mer enn deg og derfor er jeg evig takknemlig for at nettopp du er pappaen til vår sønn.

Gratulerer med farsdagen, kjære. Severin er utrolig heldig som har fått deg til sin pappa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg