GOD SØNDAG

Reklame Nelly

Hei fine dere. For et vær vi har i Vollen i dag! Solen skinner og vi har kost oss med en gåtur i nærområdet og softis på bryggen. Ulrik har over middels lyst til å dra ut med båten, noe jeg forsåvidt forstår. Men jeg stemmer for at vi reiser ut noen dager fra i morgen siden det er meldt fint vær uken som kommer og siden Severin har det spesielt gøy her hjemme med trampolinen og sitt nye lekehus som han fikk i tildige bursdagsgaver.

Det har jo blitt rene lekeplassen her hjemme. Jeg har lagt ut noen filmer på story i dag av hagen vår bak huset med alle “lekestasjonene” til Severin. Sjekk storyen min på @pilotfrue, hvis dere vil 🙂

Ellers håper jeg at dere har hatt en superduper helg og at dere har fått ladet batteriene til en ny uke. Ulrik og jeg er naturligvis veldig spente på morgendagen med tanke på Norwegian og krysser alt vi har for selskapets fremtid. Nei, nå må jeg komme meg ut til guttene mine i solen igjen. Jeg har nemlig ikke så mye mer på hjertet akkurat nå og stikker egentlig bare innom for å si hei og ønske dere en fortsatt god søndag. Vi snakkes!

Jakke utsolgt (finnes i hvit HER) Bluse HER Bukse HER Sneakers HER

–> Nå får du opp til 50% rabatt på alle kjoler HER <–

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg