GIVEAWAY: VINN NELLY-GAVEKORT PÅ 5000 KRONER!

Reklame// Nettbonus

Hei fine folk! Jeg skal i samarbeid med Nettbonus.no gi bort et Nelly-gavekort på hele 5000 kroner! Har du lyst til å vinne dette gavekortet? Da bør du lese videre for å delta..

Kort fortalt: Nettbonus.no samarbeider med blant annet Nelly og 200 andre nettbutikker og gir deg penger tilbake hver gang du handler.  Lurer du på hvordan det funker? La meg ta et eksempel.. Hvis du foreksempel handler for 1500 kroner hos Nelly, vil du få 105 kroner tilbake i nettbonus. Opptjent nettbonus overføres til din bankkonto. 1 bonuspoeng er ganske enkelt verdt 1 krone.

Nettbonus har blant annet avtale med flere av mine favorittbutikker som Nelly 7%, Hotels.com 6%, Bubbleroom 7%, NA-KD 7%, Babyshop 2%, Ellos 5% og Bik Bok 4%. Det er helt gratis å registrere seg og gratis å bruke Nettbonus.no, så hvis du handler på nett bør du registrere deg HER. Da får du penger tilbake på varer du likevel skal handle. Kjekt, ikke sant?

Det eneste du må gjøre for å få bonusen er å klikke deg inn på Nettbonus.no og registrere deg med e-postadressen din her! Deretter klikker du deg videre til en av de 200 nettbutikkene som Nettbonus.no har avtale med og gjennomfører kjøpet du ønsker å gjøre.

Det er kjempeenkelt å bruke Nettbonus.no:

1. Registrer deg på Nettbonus.no

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i

3. Få nettbonus

På Nettbonus.no har du oversikt over hvor mye nettbonus du har tjent og alle kjøpene du har gjort. Straks du har tjent 200 kr i nettbonus kan du overføre dem til din bankkonto.

GIVEAWAY: Jeg skal i samarbeid med Nettbonus.no gi et Nelly-gavekort på 5000 kr til en av dere! Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg hos Nettbonus.no (hvis du allerede ikke har gjort det) og skrive en kommentar under dette innlegget på facebooksiden min her.

–> Neste søndag trekker jeg ut en vinner og denne vinneren blir kontaktet av Nettbonus.no på epost.

Lykke til!

0 kommentarer

Siste innlegg