FROKOSTDATE, BARNEFRI OG JENTESNAKK

Denne dagen her kunne ikke ha startet bedre for min del som fikk nyte en barnefri frokost med venninnen min, Kaja i solen. Ikke misforstå. Jeg elsker Severin over alt på denne jord, men jeg setter pris på litt voksentid en gang i blant og ikke minst det å spise et måltid helt uavbrutt med puppene i fred og uten masse gris. Hehe! Jeg skal definitivt unne meg flere frokoster ute denne våren og til sommeren, med og uten lillegutt. Herregud for en hverdagsluksus! Jeg anbefaler forresten Albert Bistro på Aker brygge. De har en skikkelig god frokostmeny som varer frem til klokken 11:00 med gode priser. Og nei, dette er ikke snikreklame. Kun en hyggelig anbefaling fra meg til dere.

Grunnen til at jeg hadde barnefri i noen timer var ikke frokostdaten alene, men et veldig spennende møte, planlegging av podkasten vår og innspillingen til ukens episode av Jentesnakk som dere allerede kan høre HER.

I morgen er forresten planen å kjøre en ny runde med ukens spørsmål og svar. Lurer du på noe? Følg meg på Instagram! Der åpner jeg nemlig for å stille spørsmål en gang i uken –> @pilotfrue

 

0 kommentarer

Siste innlegg