FRA DET ENE TIL DET ANDRE

Da var påsken på Holms og sesongen til fjells over for vår del. Vi har hatt noen fantastiske dager sammen med familie og bare kost oss med alt for mye sjokolade, litt vin, mye latter og mange gode samtaler. Det er alltid litt rart når påsken går mot slutten og jeg begynner å innse at sommeren faktisk nærmer seg. Spesielt i år som påsken har vært så sen. Misforstå meg rett. Jeg liker sommeren bedre enn vinteren og er mildt sagt lei av snø, men jeg synes likevel at det er litt vemodig at det er så lenge til neste fjelltur med Ulrik og Severin.

Det positive er at slutten på snø og fjell betyr starten på sjø og båt, og båtsesongen har vi jo gledet oss ekstra til i år med ny båt og ikke minst med Severin som ikke lenger bare er et spedbarn, men en liten gutt som liker det sosiale med båt, fart og spenning. I tillegg sover han mye bedre i båt enn hjemme, føler vi. Jeg tror det er på grunn av bevegelse. Han elsker jo å ligge i vognen om dagen og vognen var faktisk redningen til mamma som passet han på fredag da Ulrik og jeg var på påske party på Kikut og hun skulle få han til å sove.

Vi kom ikke hjem fra Geilo en gang før Ulrik forelso at vi skulle avslutte påsken der vi startet den, nemlig på sjøen. Så ja.. Fra det ene til det andre og tilbake til start. Nå er vi derfor i Oscarsborg gjestehavn og ligger longside med et vennepar av oss som også har båt og som forresten også kommer fra noen fine dager på Geilo. Like barn leker best. Hehe!

0 kommentarer

Siste innlegg