FORKJØLELSE, PROSJEKT SØVN OG FAMILIEKOS

Jeg har blitt skikkelig forkjølet de siste dagene. Ulrik også. Vi har en mistanke om at vi begge har tatt våren bokstavelig litt for tidlig med tanke på mindre klær og båtsesong. Vi er heldigvis smarte nok til å kle på Severin godt for han er ikke blitt syk, og det er jo det viktigste. Det har derfor blitt noen dager off for min del med paracet til frokost bare for å komme gjennom dagen. Nesen og øynene renner konstant, så sminken min har ikke akkurat vært on fleek for å si det mildt.

I tillegg har vi (les: Ulrik) startet på prosjekt “få Severin til å sove i egen seng og til å sovne uten at mamsen ammer han i søvn”. Et prosjekt som er ekstremt tungt for både pappa- og mammahjertet, men også et prosjekt som bare må til på et tidspunkt. Jeg er veldig stolt av Ulrik som tar oppgaven så bra og ikke minst så seriøst. Prosjektet går over all forventning, men vi har fortsatt en liten vei å gå når det gjelder denne nattammingen. Belønningen til Severin ble en ipad i lugaren hans i båten. Hehe, neida. Men mamsen og papsen tror det er en fin investering for oss alle tre denne sommeren.

Ellers har vi hatt en superhyggelig dag og helg med shopping av interiør til båten, båttur til Oslo og familiemiddag på Olivia Tjuvholmen med mamma, stefaren min, broren til Ulrik og niesene til Severin som forresten er utrolig flinke med ham. Severin er heldig som har så mye familie rundt seg ♥

0 kommentarer

Siste innlegg