FORDI JEG FORTJENER DET

Det gikk plutselig noen dager igjen før jeg fikk satt meg ned forran tastaturet. Sånn er det bare dette året på grunn av Severin og kanskje spesielt i disse ferietider. Jeg er som sagt tilbake i full jobb fra og med barnehagestart, som er 12. august. Men nok om det og over til det beste jeg vet å bruke penger på, nemlig vesker! Jeg bruker heller opp lønnen min på en dyr veske enn dyre sko eller dyre klær som fort blir slitt eller ødelagt. En veske holder seg fin for alltid om du tar godt vare på den = en god investering.

Med det i bakhodet klarte jeg rett og slett ikke å gi slipp på denne superfine Valentino-vesken tidligere i dag. Planen var å finne meg et antrekk til en bursdag som jeg skal i på lørdag, men nå får jeg nesten bare ta noe i skapet siden jeg sprakk klesbudsjettet sånn nærmere bestemt tjue ganger. Hehe, neida. Men jeg hadde liksom bare tenkt til å finne meg en kjole på Zara eller noe til under 1000-lappen siden jeg har mer enn nok her hjemme. Men ja.. Dere vet hvordan det er. Man har jo alltid lyst på noe nytt. Etter en lengre samtale (les: med meg selv) kom vi frem til at jeg fortjener denne vesken og at den blir som en klapp på skulderen fordi jeg holder ut med mammapolitiet hver eneste dag. For ja, dere som følger meg ser bare en brøkdel av alt som skrives. Jeg er stolt over at jeg ikke har latt meg stoppe av mammatroll eller av netthets generelt.

Bloggen min fylte som sagt 5 år 5. juli i år, noe jeg aldri fikk feiret skikkelig på grunn av at Severin ble syk, men som fortjener en ordentlig markering. Denne vesken med piggene ute kunne ikke passet bedre til anledningen. Eller hva? Tror dere forresten at jeg holder på i 5 år til? Jeg kan ikke se for meg noe annet jeg heller vil jobbe med akkurat nå. Det eneste jeg kan se for meg er mer video og flere sideprosjekter fremover enn bare denne bloggen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg