FOR ET ÅR SIDEN

Dette bildet tok jeg for nøyaktig et år siden. Har jeg forandret meg? Jeg synes jeg ser ganske lik ut, men jeg merker at jeg savner det blonde håret mitt veldig mye. Selv om jeg har fått masse skryt av min nye og mørkere look er det ingen tvil om at jeg skal tilbake til det blonde og det as soon as possible! Som jeg gleder meg til å freshe meg opp fra topp til tå når alt er tilbake til normalen igjen. Og ja, jeg vet at utseendet og velvære ikke er livsviktig eller noe som er nødvendig å fokusere på akkurat nå. Men det er likevel deilig å la tankene fly helt fritt og vekk fra nyhetsbildet de få øyeblikkene vi klarer om dagen. Det går nemlig ikke mange minuttene i løpet av en dag som corona ikke har mitt fulle fokus og jeg regner med at det samme gjelder for deg. Derfor vil jeg si det faktisk ER nødvendig med avsporinger. Kall det for pauser. Overfladiske og nødvendige pauser 🙂

Senere i dag planlegger jeg å legge ut et blogginnlegg med mine upopulære meninger for at dere også skal få en pause. Jeg ser at det er flere bloggere som har laget slike innlegg og selv er jeg jo kjent for å ha endel upopulære meninger. Derfor bør ikke det være så vanskelig å få samlet noen av disse på en liste til dere. Husk at vi kan være venner selv om vi ikke deler alle de samme meningene da, folkens. Jeg skriver innlegget bare til underholdning og overhodet ikke til provosering. Selv synes jeg det er supergøy å lese andres upopulære meninger og distraherende lesestoff er det jeg føler at vi alle trenger i disse dager. Distraherende lesestoff som får oss til å glemme både tid og sted mellom all den viktige informasjonen fra myndighetene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg