FOR ET ÅR SIDEN I DAG..

Yeeey! I dag skinner solen og det gjorde den for nøyaktig et år siden også. 2. juni 2018 hadde nemlig verdens beste jenter stelt i stand verdens fineste babyshower for meg og Severin! Herregud, for en dag og for et FANTASTISK minne. Jeg fikk frysninger på hele kroppen da jeg så tilbake på alle bildene fra arrangementet i albumet mitt på morgenen i dag med Severin liggende i armkroken min..

Det føles så rart å se tilbake på livet før Severin. Hva brukte jeg tiden min på da egentlig? Jeg kan ikke begripe hvordan jeg hadde det så travelt hele tiden med bare meg selv å ta hensyn til. For det er virkelig sant det de sier. Livet før og etter barn er to forskjellige liv. Alt har endret seg, og da mener jeg ALT. Hehe! Jeg mener det ikke negativt altså. Men hverdagen og spesielt helgene har selvfølgelig fått sine begrensninger. Det barnevennlige livet er utrolig koselig og givende. Jeg føler meg skikkelig heldig (les: og klar for at flere av jentene skal komme etter)!

0 kommentarer

Siste innlegg