FOR 5 ÅR SIDEN I DAG..

For nøyaktig 5 år siden i dag våknet jeg opp hjemme hos Ulrik på Uranienborg etter vår første natt sammen. Og for nøyaktig 5 år og en dag siden traff jeg Ulrik for aller første gang. Ja, jeg ble med han hjem samme kveld som vi møttes. Litt crazy? Kanskje. Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg våget. For tenk på alt som har skjedd siden den helgen i 2014 og hva det faktisk førte til..

Kort oppsummert har disse fem årene ført oss til kjærester, samboere, forlovede, ektefeller og foreldre. Vi har kjøpt oss to boliger sammen og blitt en familie i drømmehuset vårt her i Vollen. Vi har bygget opp denne bloggen og merkevaren vår sammen og skapt oss et liv som er perfekt for nettopp oss. Jeg lurer på hva de neste fem årene vil bringe. Ønsket er egentlig bare å opprettholde det fine forholdet vi har i dag, nyte hverdagen videre med Severin og det som gir oss glede.

Under har jeg laget en collage med noen bilder fra vårt første år sammen. Vår første vår, vår første fjelltur til Geilo og vår første ferie til Marbella. Herregud, så fort tiden har gått! Jeg smiler alltid når jeg tenker på disse herlige minnene og er utrolig glad for at det ble oss to.

Nå ser jeg frem til vår første utenlandsreise som familie, den første våren med Severin og en ny sommer med familieferier på sjøen hvor Ulrik, Severin og jeg skal skape mange nye og gode minner ♥

0 kommentarer

Siste innlegg