FLIPP PÅ FERIE

Reklame// Flipp

Hei til alle med og uten vinterferie! Jeg ville bare stikke innom for å sende litt sol til kalde Norge og for å fortelle dere om min favoritt app som jeg er storbruker av året rundt, spesielt i helger og på late ferier som dette..

Appen jeg snakker om heter selvfølgelig Flipp og gir deg fri tilgang til å lese så mye du vil i nesten 50 av Norges mest populære blader og tegneserier. Du kan blant annet lese Kamille, Det Nye, Rom123, Shape Up og mange flere. Du får seks utgaver av hvert blad, og kan laste dem ned offline slik at du kan lese uten internett tilgang, noe som er ekstremt bra med tanke på datakostnader i utlandet. Her i Dubai er det i hvertfall altfor dyrt å bruke mobildata, derfor lastet jeg ned mine favorittblader før vi dro på tur. Vil du prøve Flipp gratis i 30 dager?

1. Registrer deg på flipp.no HER!

2. Last ned appen.

3. Logg deg inn og les i vei 🙂

Ps. Du må klikke deg inn via mine lenker i dette innlegget for å få denne spesialprisen.

Flipp kan forresten brukes av hele familien. Med kun ett abonnement kan dere være logget på 5 enheter samtidig (mobil eller nettbrett). Det er jo helt genialt, spør du meg. Ulrik og jeg deler derfor “min” bruker fast. Hos Ulrik går det mest i “Vi Menn Båt”.

–> Spesialpris ved registrering via kampanjeside: 30 dager gratis, deretter løper abonnomentet for 99 kroner i måneden (ordinærpris: 129 kr/mnd).

Nei, nå skal jeg drikke opp resten av iskaffen, hive av meg klærne og hoppe ut i bassenget. Når Severin sovner blir det definitivt mer Flipp på solsengen. Kvalitetstid kalles det, og det er virkelig et must for småbarnsmammaer som meg. Ønsker dere alle en fin søndag og god vinterferie til dere som er så heldige ♥

0 kommentarer

Siste innlegg