FLERE BILDER FRA SJØEN

Herregud, så takknemlig jeg er for båten vår i påsken og generelt i disse dager. Ikke for å være negativ, men jeg ser ikke for meg at noen får mulighet til å reise utenlands denne sommeren og vi har jo allerede hørt at vi må belage oss på at 2020 blir et annerledes år, så det blir “spennende” å se hvor lenge alle tiltakene varer.. Jeg håper at jeg tar feil, men jeg tror det blir norgeferie på oss alle i år. Norge er heldigvis et vakkert land med mange gode ferietilbud. Det spørs bare hvilke tilbud som finnes her fremover. Når det er sagt har jeg full tiltro til det regjeringen sier og bidrar selvfølgelig i den nasjonale dugnaden som pågår.

Vi i denne lille familien storkoser oss uansett på sjøen allerede, og desto mer jo varmere det blir her i landet. Akkurat nå er vi på Oscarsborg og hit kan man jo ikke komme til uten båt. Dersom du har båt selv eller fergetilbudene åpner igjen så anbefaler jeg alle familier et besøk hit i sommer 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg