FESTIVAL READY

Reklame// Nelly

Når du leser dette er jeg eeendelig fremme i Kristiansand og på vei til Palmesuuus! Kroppen er brun og fin av spraytan, festivalantrekket er på og i bilen fra Vikersund har det vært god stemning med Higher love av Kygo feat. Whitney Houston på repeat. Som jeg gleder meg til denne helgen!

Ooog skal jeg fortelle deg noe sykt? For nøyaktig 5 år siden i dag skrev jeg mitt aller første blogginnlegg! Det betyr at jeg har en god grunn til å feire litt ekstra hardt denne fredagen. Hehe! Fy søren så glad jeg er for at nettopp DU følger meg og gjør min hverdag mulig. Tusen tusen takk!

Jeg vil forresten gi deg et veldig godt festivaltips/sommertips og det er å droppe undertøyet.. Hehe, neidaaa, jodaa.. Men seriøst, jeg skulle ønske at jeg visste om Freebraa før for det er jo hel genialt når man ikke vil at bh-en skal synes, men samtidig ikke vil gå helt uten noe. (annonselenke Nelly) Du finner min personlige favoritt som også gir et lite løft (ekstra kjekt etter 1 år med amming) fra Freebraa som er breast lift up her.

(annonselenke Nelly) Du finner alle produktene til freebraa her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg