FERIESPØRSMÅL OG SVAR

Hvorfor valgte du Dubai som feriedestinasjon fremfor foreksempel Gran Canaria?

– Jeg valgte Dubai for denne ferien fordi det ikke er så lang flyreise hit, fordi det er perfekt temperatur for babyer her nå, fordi Severin ikke trengte noen ekstra vaksiner for å reise hit og fordi Dubai er mer fristende for min del enn Gran Canaria som jo er ca like lang flyreise og har alle de andre kriteriene minus at jeg ikke synes det er en like spennende destinasjon.

Hvorfor viser dere Severin på noen bilder og sensurerer han på andre?

– Vi skulle gjerne vist han frem hver dag og hele tiden fordi vi er så stolte av og forelsket i den lille klumpen vår. Men vi prøver å begrense eksponeringen noe og derfor velger vi ofte bilder og videoklipp hvor han ser en annen vei foreksempel.

Hvordan er det å reise med barn?

– Selve flyreisen var litt styrete i perioder, men siden vi fløy business og satt helt foran i flyet hadde vi ganske god plass og mange muligheter for å aktivisere ham og for å få han til å slappe av.

Hvorfor går du rundt i turban?

– Først og fremst synes jeg hodeplaggene mine er dødskule, men de er også supekomfortable å bruke nå som jeg har langt hår og er småbarnsmamma. Det blir på en måte som en variasjon til hårbånd for meg og i stedet for hårstrikk.

Har du shoppet mye i Dubai?

– Nei. Jeg har bare kjøpt meg litt undertøy og en pysj fra Victorias Secret og en t-skjorte fra Balmain. Planen var å se etter noen nye sandaler, men jeg kom aldri så langt. Som alle småbarnsforeldre vet tar ting litt ekstra tid med barn og prioriteringene blir annerledes. Dessuten er det som nevnt dritdyrt her, så shoppingen begrenser seg liksom av seg selv..

Hvor mye kostet det for leie leilighet på Antanara The Palm?

– Det kostet ca 80 000 kroner med frokost inkludert.

Hvorfor viser du frem Louis Vuitton vesken til Severin hele tiden?

– Mener du stellebagen til Severin? Er det ikke ganske naturlig at den er med meg overalt?

Hvordan har det gått med ammingen i Dubai?

– Det har gått bedre enn forventet. Jeg har faktisk ikke følt meg utilpass en eneste gang med ammesjalet mitt og ammerommet på Dubai mall var jo helt fantastisk.

Spiser Severin fast føde på tur?

– Ja, han spiser fruktgrøt, smoothie, brødbiter, melon, yoghurt og is. Hehe! Vi lar han egentlig smake på det meste som vi voksne spiser.

Hva gjør dere med bilsete på turen?

– Vi har fått hotellet til å ordne med transport til og fra alt her nede i stedet for å bestille taxi siden det var vanskelig å få taxi med barnesete.

0 kommentarer

Siste innlegg