FEIRING AV KJÆRLIGHETEN

Hei dere! Her er noen bilder fra daten på Hanami i går kveld hvor vi feiret kjærligheten. Det ble mobilbilder denne gangen siden det rett og slett ble for kleint å dra opp det superduperstore kameraet vårt som jeg forresten ikke skjønner en dritt av. Jeg er vedig lite teknisk av meg og har ironisk nok en ganske liten interesse for å ta bilder og i hvertfall for å lære meg om ISO og blababla for å ta gode bilder. Jeg faller ut bare du sier ordet lukkertid og derfor er det fantastisk å ha en så handy mann som Ulrik som er over middels interessert i alt som er teknisk og som lærer fort by doing. Apropos fantastisk! Ulrik ER en fantastisk ektemann. Jeg føler meg heldig som har vært kona hans i 4 år og føler meg enda heldigere som skal få lov til å være kona hans livet ut. Jeg elsker virkelig den fyren og det håper jeg inderlig at dere ser <3

Tilbake til kameraet.. Det fancy schmancy kameraet “vårt” er egentlig Ulriks, men kjøpt av meg og først og fremst kjøpt for meg på grunn av denne bloggen, selv om vi selvfølgelig bruker kameraet til andre hyggelige ting også. Severin kommer definitivt til å sette pris på alle de fine bildene vi har av ham en dag. Vi har jo flere gode bilder av Severin sitt første år på jorden enn hva jeg har av hele min barndom. Hehe, tidene har forandret seg.

Men nok om det og over til bryllupsdagsdaten vår igjen.. Vi storkoste oss uten sosiale medier, med champagne og med nydelig mat. Jeg bestilte meg sushi med superdigge kamskjell og sushi med noe krabbegreier som smakte helt himmelsk, mens Ulrik bestilte sin favorittrett og egentlig også min favorittrett som er spicy indrefillet. Nam!

Apropos mat, men ikke like delikat mat.. I dag står det Toro-lasagne på menyen siden den er godkjent av Regien og siden Severin digger den. Jeg sa at Toro-rettene egentlig skulle ut av huset for godt, men akkurat Toro-lasagne forblir fordi den er undervurdert og fordi den smaker som hjemmelaget med noen små justeringer som foreksempel å kutte litt ned på vannet og tilsette fløte. Yummi! Resten av helgen blir ganske busy, men dere hører fra meg. Goood helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg