FEIRER ETTER GODE TILBAKEMELDINGER

Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på podkasten til Urik og meg. Vi setter stor pris på at dere vil gi oss en sjanse og skal derfor jobbe hver eneste uke fremover for å bli flinkere til å holde praten gående uten å snakke hverandre i munn. For ja, det er nemlig vanskeligere enn man tror og jeg er klar over at vi kan bli mye flinkere til både å lytte og snakke i et tempo som gjør opplevelsen mest mulig behagelig for dere som hører på. Sannsynligvis har dette bare med øvelse å gjøre. Spesielt siden vi ikke har noen form for manus under innspilling, kun hvert vårt notat med stikkord fra uken som har gått. Jeg kan ikke snakke for Ulrik, men jeg blir også fort nervøs foran mikrofonen fordi jeg så inderlig ønsker å levere og når jeg merker at jeg ikke klarer å gi nok av meg selv eller at jeg har en dårlig dag så blir jeg stressa. Selv har jeg jo noe erfaring fra Jentesnakk, men da var vi tre og nå er vi bare to. Derfor krever det enda mer av meg nå og ikke minst av Ulrik som er helt fersk i dette..

Mange som driver med podkast velger å spille inn alle episodene i en sesong før man slipper en eneste episode, mens Ulrik og jeg ønsker at episodene våre skal være aktuelle og derfor slippes de samme dag som de spilles inn eller innen få dager etter innspilling. Dere vil derfor føle at dere får en ukentlig oppdatering fra livet vårt og at det vi snakker om er det som opptar oss her og nå.

Nå som vi endelig er i gang var det på tide med en aldri så liten feiring av lanseringen og ikke minst av første episode som veldig mange har hørt på. Herlighet, så gøy det er å gjøre dette sammen med Ulrik! For ja, vi koser oss virkelig med poddingen og det håper vi at dere hører. Du finner oss forresten på Spotify her også. Det er mange som har spurt om det etter at vi kun delte linken til iTunes i går. Sorry 🙂 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg