FAMILIE GIR MEG JULESTEMNING

Etter en helg full av familiebesøk startet jeg uken med ny runde på julemarkedet i Oslo sammen med Severin, mamma, Benedicte som er storesøsteren min (les: viktig å påpeke at hun er eldre enn meg) og John Adrian som er tanteungen min. Tilbake til helgen.. På Fredag hadde jeg overnattingsbesøk av plussmoren min og mine to yngre søsken fra Halden som forresten heter Ingerid og Olav August. På lørdag hadde jeg overnattingsbesøk av Cerine og Anna som også er tanteungene mine, men fra Ulrik sin side. Søndagen gikk bort i rydding og avslapping med Severin. Nå som Severin går i barnehage hver dag setter jeg alltid pris på den kvalitetstiden jeg får med han helt alene.

Apropos barnehage.. I og med at det har gått omgangssyken i barnehagen til Severin valgte jeg å holde han hjemme både fredag og i dag. Men i morgen skal han forhåpentligvis tilbake til alle vennene sine med mindre vi er blitt smittet. Cerine og Anna kastet nemlig opp søndag morgen da vi stod opp her hjemme, og etter hva jeg nå har lest kan det gå hele 48 timer før man merker at man har blitt smittet, så ja.. Tvi tvi! Jeg kan virkelig ikke tenke meg noe verre enn omgangssyke, og i skrivende stund kjenner jeg meg faktisk kvalm. Det er mulig at jeg bare innbiller meg det fordi jeg snakker om det og frykter det.

Jeg legger ved verdens søteste bilde av John Adrian og Severin som storkoste seg på Jul i Vinterland i dag. Familie gir meg virkelig julestemning <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg