F R I Y A Y

Reklame// Bubbleroom

Endelig fredag og snart helg! Jeg har pyntet meg litt ekstra fordi solen skinner og ja.. Kun det egentlig. Jeg trenger vel ikke noe bedre grunn for å pynte meg? Hehe! Severin har også pyntet seg i dag. Eller, pyntet seg og pyntet seg. Han har kledd seg ut som verdens nydeligste lille løvunge fordi det er karnival i barnehagen. Jeg hadde planer om å ta bilder av han, men kostymen gikk dessverre av etter bare få minutter.

(annonselenker) Tilbake til mitt antrekk.. Jeg har forelsket meg helt i denne jakken og kommer til å bruke den masse fremover. Settet jeg har på meg i dag er denne blusen og denne buksen i lys beige som definitivt skal bli med meg i kofferten til Bali om en måned. Jeg håper forresten at vi fortsatt kan reise med tanke på viruset alle frykter. Vi tar selvfølgelig ingen sjanser og må bare følge med videre på hva som er anbefalt og ikke. I verste fall må vi avlyse turen og bli hjemme. Det hadde selvfølgelig vært utrolig kjipt, men det er ikke synd på oss om vi mister en ferie. Det er synd på de som er og de som blir smittet.

Planene for helgen er ikke mange. Vi skal få litt besøk og bare kose oss hjemme, tror jeg. Jeg “går fortsatt på” Paracet og Rinexin etter øreverk og influensa eller hva jeg enn har hatt, men er på bedringens vei. Forhåpentligvis blir vi helt friske alle tre snart og forblir det en stund. Jeg var forberedt på at vi kom til å bli endel syke etter barnehagestart, men trodde ikke at det skulle bli så ille. Vi har jo vært gjennom det meste i flere runder fra før jul til nå. Heldigvis ingenting farlig. Det er jeg evig takknemlig for akkurat nå. Håper du som leser er frisk og rask. Ønsker deg en riktig god helg <3

(annonselenker Bubbleroom) Jakke HER// Bluse HER// Bukse HER// Briller Dior

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg