ET NYTT PROSJEKT PÅ GANG..

Endelig er vi i gang og derfor er også tiden inne for å dele mitt nye lille prosjekt med dere. Et prosjekt jeg har startet sammen med min kjære storesøster som virkelig brenner for interiør. Det er nemlig mange som etterspør innlegg om huset til Ulrik og meg, house tour og så videre, men jeg har holdt litt igjen. Nå er jeg klar for å vise deg rundt og i den anledning fresher jeg opp rom etter rom med noen enkle, noen mer avanserte, noen billige og noen mer kostbare endringer. Jeg vil jo at huset skal se ut fra sin beste side når jeg inviterer deg inn på besøk..

Planen er å ta dere med på “oppussingen” og inspirere dere på alle mulige måter. Jeg håper du synes dette er nesten like gøy som oss og at du vil følge med uke etter uke på alt det kreative vi finner på. Vi starter i toppetasjen i husets kanskje fineste rom, i hvertfall rommet i huset med best utsikt. Her skal vi skal gjøre om lofstuen som ingen andre enn Ulrik bruker, til mitt (les: og forhåpentligvis) Ulrik sitt drømmekontor. Hehe! Det er jo ikke lenge igjen til Severin starter i barnehage og når den tid kommer skal jeg innføre nye og gode rutiner i min jobbhverdag her hjemme. I den anledning kjenner jeg behovet for en ny og mer inspirerende arbeidsplass som jeg faktisk ønsker å tilbringe tid ved.

Herregud, det blir så gøy å jobbe med Benedicte! Og herregud, kontoret vi har i tankene blir såååå instavennlig med fantastiske løsninger! Vi har ikke kommet lenger enn at vi har valgt ut farger, tatt mål, funnet møbler og pynt. Nå må vi bestille alt sammen før vi kan starte med malingen og tapetsering. Før- og etterbilder skal bli!

Bildet under har jeg forresten stjelt fra søsteren min sin instagramkonto som jeg anbefaler deg å følge med på fremover. Apropos bildevennlig kontor liksom.. Dette er kontorpulten hennes!  –> @somehomes

0 kommentarer

Siste innlegg