ET LITE TIPS

Reklame// Royal Design

(annonselenker) Hei dere! Jeg hadde det såååå gøy i går og kommer tilbake til feiringen i morgen. I dag vil jeg bare tipse dere om at Royal Design har 20% rabatt på hele butikken! De har veldig mye fint interiør og jeg har blant annet handlet en del på Royal Design til den nye båten vår. Under ser dere noen bilder fra båten. Jeg er ikke helt ferdig med innredningen ennå, men det har allerde blitt kjempekoselig, synes vi. Jeg har også kjøpt de fleste lampene vi har i huset på Royal Design, sengetøyet vårt og tepper. I tillegg har de utrolig mye fine møbler, utemøbler og alt til servering. Jeg anbefaler å ta en titt på salget HER!

–> Tilbudet gjelder alle varer som er på lager, unntatt VIPP, Mateus og Secto.

(annonselenker Royal Design) Du finner det sorte pleddet på 20% rabatt HER og den sorte skålen på 20% rabatt HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg