ET LITE BILDEDRYSS FRA DE SISTE DAGENE i 20-ÅRENE

God kveld! Da var vi hjemme igjen etter tre nye overnattinger i båten. Jeg har ikke så mye på hjertet i kveld, men jeg vet at dere liker at jeg oppdaterer oftere og har noen bilder på lager som jeg ønsker å dele med dere. Her kommer derfor et aldri så lite bildedryss fra de siste dagene på sjøen sammen med Ulrik, Severin, Regien, Stella og Ramp. Nå skal jeg ta kvelden for siste gang i 20-årene, dere. Herregud, jeg freaker litt ut av at jeg blir 30! Det er liksom så voksent og jeg ser egentlig ikke på meg selv som voksen selv om jeg er både kone og mamma.. Jaja, nok om det. Vi snakkes mer i morgen! Hilsen gamla 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg