ET INNLEGG UTEN MÅL OG MENING

Da satt jeg her igjen uten nye bilder eller mål og mening med blogginnlegget jeg skriver. Det eneste jeg vil er egentlig bare å si hei til dere som følger meg og gi et lite livstegn. De siste dagene har nemlig gått i ett her hjemme og minsten er ikke helt i form dessverre. Derfor har jeg måttet avlyse diverse møter og utsatt det som har latt seg flytte av jobb.

Planen er å kjøre Severin til mamma i morgen siden vi skal reise grytidlig med båten til Kristiansand torsdag morgen, men først må vi se ann formen til Severin. Jeg både tror og håper at han føler seg bedre etter en natt til med søvn. Hvis ikke får jeg bli igjen sammen med han og mamma i en eller to dager og heller kjøre bil til Kristiansand etter resten av gjengen i båt. For ja, vi er jo en liten gjeng som skal på tur sammen. Vi skal nemlig ha med oss Mattias og Josefine, som er et vennepar av Ulrik og meg. Og jeg har som sagt gledet meg til denne langhelgen i lang tid, men nå som den er så nær virker det som om alt bare går mot meg og at det ikke er meningen at jeg skal på Palmesus. Grunnen til at vi har planlagt å reise så tidlig om morgenen på torsdag er forresten på grunn av været, altså vinden. Det er jo ikke bare bare å kjøre en så lang strekning til sjøs her i landet..

Nå må jeg hoppe i seng for å få noen timer på øyet før Severin våkner. Jeg legger ved et snikbilde av festival-antrekkene mine som henger over barstolene på kjøkkenet fordi jeg aldri kom lenger med pakkingen. Jeg mangler flere alternativ til sko og ikke minst vesker, men jeg er godt i gang. Og ja, det er en bøttehatt dere ser. Jeg håper det er like kult på meg som på Alice Stenlöf!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg