ET BILDEDRYSS FRA NYTTÅRSAFTEN

Godt nytt år til deg som leser! Håper du har hatt en fantastisk jul og at du hadde en fin nyttårsfeiring. Det har vært planleggingsdag i barnehagen i dag og derfor starter på en måte ikke hverdagen for meg før på mandag siden jeg har Severin her hjemme. Eller, det blir jo en hverdag i morgen, men det er begrenset hva jeg rekker på bare en liten dag. Vi har jo hatt fullt hus med overnattingsgjester hele jule og på nyttårsaften hadde vi seks voksne og tre barn på overnatting så det er en del å ta tak i her hjemme, men nok om det. Her er et lite bildedryss fra nyttårsaften med fokus på nyttårsbordet som jeg var over middels fornøyd med..

Nå skal jeg ta av all pynten på juletreet og rydde ut resten av julen før vaskehjelpen kommer i morgen. Det skal bli såååå godt å gå årets første helg i møte med nyvasket og ryddig hus. I morgen skal jeg forresten også få til årets første treningsøkt. Bare tanken på trening gir meg en god følelse akkurat nå. Jeg lover at det ikke bare skal bli med tanken altså.. Hehe! Men det skal ikke mye til for å gi meg god samvittighet etter flere uker med overdose av sukker, fet mat og lite bevegelse. Jeg har storkost meg i hele desember og angrer ikke på en eneste kalori, men nok er nok og nå frister det heldigvis med endring. Nytt år og nye muligheter! Klisje, men sant. Vi blogges mer i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg