ER JEG USIKKER?

Reklame// Nelly

Jeg føler meg trygg i meg selv, men jeg lar meg lett påvirke av hva andre gjør og mener. Betyr det at jeg er svak? Jeg har god selvtillit, men jeg er ikke fornøyd med meg selv. Gir det mening? Jeg er alltid positiv utad, men jeg kjenner ofte på de negative følelsene inni meg. Har jeg to personligheter? Jeg er en fornuftig jente, men jeg tar ufornuftige valg. Hvorfor hører jeg ikke på meg selv?

Det er mange som har spurt meg om jeg er usikker fordi jeg fokuserer mye på utseendet og andre overfladiske ting. Selvforsvaret mitt og bloggeren i meg svarer alltid nei på spørsmålet om usikkerhet, men jenta bak Pilotfrue vet ikke helt hva hun skal svare. Hun er rett og slett usikker på om hun er usikker. For hun føler seg sikker, men hun er likevel usikker på om hun er så sikker som hun føler seg. Henger dere med?

Pilotfrue må være tøff og hard, ellers overlever hun ikke. Julianne er mer følsom og forsiktig, ellers blir hun såret. Jenta dere blir kjent med gjennom denne bloggen og gjennom andre sosiale medier er på en måte en kombinasjon av både Pilotfrue og Julianne. For Pilotfrue er jo Julianne, og både Pilotfrue og Julianne er jo meg. Ærlige meg.

Jeg føler noen ganger at macen og at skjermer generelt beskytter meg fra alt det skumle og onde. Jeg føler at jeg har et skjold når jeg er på jobb, og at det derfor er trygt å skrive eller å si akkurat hva jeg mener som influencer. Men det betyr jo egentlig at jeg er mer meg selv som Pilotfrue enn som “bare” Julianne? Julianne i seg selv er nemlig ikke kjent for å være så modig, men hun trives jo godt i rollen som Pilotfrue.

Jeg vet ikke om dere skjønner hvor jeg vil med dette. Faktisk så falt jeg ut litt selv mot slutten. Planen var egentlig bare å besvare et enkelt spørsmål, men selv om spørsmålet er enkelt er det ikke enkelt å svare på.

(annonselenke Nelly) Du finner forresten den superfine og deilige jakken min HER <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg