ENDRINGER I PLANENE

Hei folkens! Mens Ulrik, Mattias og Josefine står værfaste i Stavern med båten koser jeg meg i Vikersund sammen med mamma og Severin. Selv om det selvfølgelig er synd at Severin er blitt syk så trives jeg med konsekvensene for min egen del. For det første så slipper jeg å være borte fra godgutten min mer enn nødvendig. Jeg har aldri vært borte fra ham i over et døgn før og derfor grudde jeg meg veldig til denne turen som egentlig skulle vare fra onsdag kveld til søndag. Det holder nemlig lenge for meg å være borte fra fredag-søndag med “bare” to overnattinger. For det andre så er jeg ikke spesielt glad i å være på sjøen når det er mye vind og store bølger. Det er vel strengt talt ikke mange som foretrekker akkurat det, men jeg er kanskje litt ekstra pysete og derfor tar jeg bilen etter til Kristiansand i morgen tidlig med glede.

Det er mange som har spurt om det går bra med Severin og om hvordan syk han er. Tusen takk for at dere bryr dere. Severin har fått falsk krupp, stakkar. Men det går mye bedre med han i dag og i natt fikk han heldigvis ingen hosteanfall slik som han fikk natt til i går. Det ser altså ut som om han er på bedringens vei nå, noe jeg er utrolig glad for. Takk igjen for omtanken!

Til info så er frisk luft anbefalt for barn med falsk krupp. Ulrik hadde visstnok falsk krupp flere ganger som liten og da ble han ofte bært ut av foreldrene sine med dynen rundt seg midt på natten når han fikk hosteanfall..

Planen videre for denne torsdagen er egentlig bare å få gjort unna noe jobb. Mailboksen krever min oppmerksomhet en stund blant annet. Jeg har forresten også bestilt meg en spontantime til spraytan i dag i Geithus for å føle meg fresh med festivalantrekkene mine til helgen. Så ja.. Vi får se hvem som er brunest. De som tok sjøveien eller jeg som tok motorveien via Vikersund og Geithus 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg