EN TID FOR NETTSHOPPING

Reklame// Lyko

Jeg som forhåpentligvis alle andre vasker hendene overdrevent ofte om dagen og bruker myyye antibac. I tillegg bruker jeg engangshansker når jeg er ute og handler selv om mange sier at det er unødvedig og selv om mange ser rart på meg i butikken. Og nei, vi skal ikke bli helt hysteriske på grunn av coronaviruset. Men det er ikke hysterisk å være ekstra hygienisk akkurat nå og man er heller ikke hysterisk bare fordi man er redd. Det er ikke populært å si dette, men jeg skal innrømme at jeg begynner å bli ganske redd. Redd hvordan dette her skal ende og lei meg for at folk ler av oss som er redde. Humor er som oftest en viktig egenskap som jeg vanligvis har mye av, men respekt er faktisk viktigere.

Jeg holder meg og mine hjemme og handler det jeg kan på nett. Min tanke er at det er bedre å være litt skremt og ta alvoret slik at vi kan få kontroll over situasjonen i dette landet enn at krisen blir mye verre fordi vi innbyggere tar alt så sykt chill. Altså, jeg hørte noe om karantenefester? Hytteturer? Play dates med masse kids? Hva feiler det folk? Stay the fuck home! Det er ikke farlig å kjede seg, folkens.

Jeg tror ikke alle de som hamstret mat i går gjorde det av ondskap. Jeg tror det dessverre var veldig mange som handlet for mye fordi de begynner å bli redde. Det er ikke teit å være redd og du er ikke egoistisk bare fordi du er redd. Ja, du er egoistisk hvis du tømmer butikkene for enkeltvarer som foreksempel toalettpapir som vi alle trenger noe av, men du er ikke egoistisik på bakgrunn av at du har handlet inn matvarer til disse to ukene vi er blitt bedt om å holde oss hjemme. Jeg var en av de som handlet inn mat for resten av denne uken og for neste uke i går. Jeg skammer meg ikke for det.

Tilbake til poenget.. Med all denne håndvaskingen og spritingen av hendene får jeg naturligvis tørre hender og det er virkelig ikke noe digg. Du tenker kanskje at det å bry seg om velvære nå er overfladisk? Jeg tenker at det er nødvendig fordi tørre og sprukne hender er ganske så ubehagelig. Tiden er derfor inne for påfyll av gode produkter til hendene mine og det synes jeg du skal unne deg også. For å være fornuftig med min egen økonomi som jeg også bekymrer meg litt for når jeg tenker på månedene fremover og med hensyn til andre som ønsker å være forsiktige med sine innkjøp, har jeg plukket ut gode produkter som jeg anbefaler til ekstra gode priser her (TRYKK PÅ PRODUKTENE UNDER FOR Å SJEKKE PRISENE):

(annonselenker Lyko) håndkrem//negleolje//Lövengrip duo//håndmaske//håndsåpe//håndkrem//håndkrem//neglebørste//håndkrem//håndsåpe//Löwengrip duo//neglebørste//håndmaske//håndskrubb//negleolje

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg