EN SPENNENDE DAG & NY EPISODE

I dag slapp vi ny episode av podkasten vår og den kan du høre på iTunes HER eller på Spotify HER! Temaene i ukens podd er lite planlagt fordi innholdet ble til mer spontant enn før, noe jeg foretrekker. Jeg håper at dere hører en progresjon fra vi startet til nå, selv om jeg selvfølgelig vet at vi har et stort forbedringspotensiale. Men det er jo nettopp det som gjør dette så gøy. Vi prøver og vi feiler, og dere som lytter får være med på veien 🙂

Ellers har vi hatt en veldig spennende dag i dag. Vårt nye familiemedlem er i hus og nå skal hun snaaart få møte Severin. Jeg ville bare stikke innom og si hei før jeg henter i barnehagen. Ønsker deg som leser en fin dag videre. Vi blogges mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg