EN PERSONLIG ANBEFALING

Reklame// Korpeveien legeklinikk

I dag har jeg lyst til å gi dere en personlig anbefaling av klinikken og legen jeg går til, nemlig Monica Braaten fra Korpeveien legeklinikk. Korpeveien legeklinikk er ikke hvilken som helst klinikk, men en privat medisink klinikk som ligger i Drammen og som tilbyr både allmennlegetjenester, estetiske behandlinger og migrenebehandlinger.

Det jeg liker så godt med Korpeveien legeklinikk er at jeg får legetime samme dag eller med kort ventetid. Det tok meg bare en halvtime å kjøre fra Vollen til klinikken, som er like lang tid jeg bruker fra Vollen til Oslo. Pluss at det var enkelt og gratis å parkere utenfor lokalene deres, noe jeg ser som en veldig stor fordel og litt unikt med tanke på hvor vanskelig det er å finne parkering i Oslo om dagen og med tanke på hvor dyrt det er å parkere rundt omkring. Tilbake til poenget.. For meg er rask legehjelp ekstremt viktig når jeg blir syk eller får bekymringer. Derfor føler jeg meg trygg og lettet over at Monica tar vare på både huden og helsen min.

Korpeveien legeklinikk hjelper deg også med utredning og behandling av alle medisinske problemstillinger. Du får med henvisning til røntgen, sykehus eller resept når du trenger det. Du har også mulighet til å bestille legetime for en mer omfattende helseundersøkelse. Klinikken er godt utstyrt og kan tilby alle typer laboratorietester i tillegg til at de samarbeider med Fürst Laboratorium.

Klinikken står forresten utenfor fastlegeordningen, så du kan når som helst bestille time uavhengig av din fastlege og du betaler hele konsultasjonsbeløpet selv. Les mer om Korpeveien legeklinikk her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg