EN OPPGRADERING AV SOVEROMMET

Reklame// Ellos

Hei og velkommen inn på soverommet til Ulrik og meg. Jeg har ikke vist dere så mange detaljer fra huset vårt ennå, selv om vi har bodd her i litt over et år allerede. Men nå skal jeg som sagt ta dere med på en omvisning av rom for rom og i den sammenheng vil jeg gjøre noen små og store oppgraderinger underveis..

Soverommet vårt er ikke stort, men det henger sammen med et ganske stort bad og en passe stor walk-in garderobe som jeg skal vise dere senere. Det siste nye på soverommet er sengeteppet og sengesettet. En liten oppgradering som gjorde veldig mye med hele rommet. Ellers har jeg bare hentet inn litt pynteting som jeg allerede hadde rundt i huset. Du finner det fine sengeteppet her som jeg bare elsker, lakenet her og sengesettet her som er en drøm å sove i. Helt seriøst!

Hva synes du om soverommet? Lysestakene er forresten også fra Ellos, men dessverre utsolgt. Det grønne pleddet på sengen finner du her. Jeg vet jeg er inhabil, men jeg er blitt helt forelsket i dette soverommet etter at det fikk en liten oppfriskning med nye farger. Det er ikke så mye som skal til alltid og det er nettopp det som er så gøy med interiør. Små endringer gjør mye, som foreksempel et nytt sengesett eller bare noen nye puter. Og hvitt sengesett trenger ikke å være kjedelig, folkens. Det ser bare utrolig rent og fresht ut. Spesielt sammen med grått og grønt.

Du finner blomstervasen her, pynteputer her og duftpinner her. Jeg håper du vil følge med videre på omvisningen og ikke minst at du vil la deg inspirere av oppgraderingene i hjemmet vårt fremover.

Sjekk ut alt innen hjem og innredning på Ellos HER! P.s. De har opptil 70% sommersalg på masse fint interiør som jeg anbefaler deg å ta en titt på

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg