EN MANDAG UTENOM DET VANLIGE

I dag har jeg hatt en mandag utenom det vanlig. Jeg har rett og slett kjent på en skikkelig helgefølelse eller feriefølelse på starten av uken, kall det hva du vil. Det blir jo ofte sånn når vi har familie på besøk, og spesielt når familien vår fra Måløy er her siden de naturligvis ikke kommer på besøk hver uke og siden oss sammen da gjerne fører til lange frokoster, kaker til kaffen og ikke minst til at rutiner og plikter prioriters bort.

Severin har vært helt i hundre med så mye oppmerksomhet fra morgen til kveld. Han har nesten ikke hatt tid til å sove, virker det som. Hehe! Det er så herlig å se hvor sosial han er blitt og gøy å observere han rundt besteforeldrene sine. Jeg blir nesten litt rørt. Rørt av kjærlighet.

Når det er sagt legger jeg ikke alt av jobb bort selv om vi har familiebesøk. Ulrik og jeg har blant annet vært i et veldig spennende møte på Bekkestua som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om og i morgen er det tid for å spille inn en ny episode av Jentesnakk, pluss at jeg har litt ekstra ting på planen sammen med Kaja og Desiree som må gjøres i løpet av morgendagen. Så ja, en kombinasjon av jobb og familiekos er stikkordene for denne uken.

Her er et lite bildedryss sent på kvelden fra en uke og måned som ikke kunne ha startet koseligere..

0 kommentarer

Siste innlegg