EN LUN VINTER I VENTE

Reklame// Ellos

Som dere vet er jeg veldig glad i Ellos Home og nå har de masse fine nyheter som jeg anbefaler alle å sjekke ut! Det er jo bare å innse at vi går mot de kaldeste og ikke minst de mørkeste dagene i året.. Jeg vet ikke med dere, men jeg legger mer tid og penger i interiør og ting til hjemmet enn på klær og sko om vinteren. Det handler vel egentlig mest om at jeg er oftere hjemme og innendørs på denne årstiden, så derfor er det viktigere å ha det rent, ryddig og fint rundt meg akkurat nå enn om sommeren når vi farter mye frem og tilbake fra båten.
Det å investere i nye pynteputer, bordbrikker, sengetøy og håndklær gjør meg virkelig glad. Hehe! Det høres kanskje teit ut, men jeg tror det er mange som kjenner den samme lykkefølelsen av små oppgraderinger i hjemmet. Spesielt hyggelig er det også med disse fine fargekombinasjonene som jeg har plukket ut under. Jeg har nemlig satt sammen mine favoritter innen tekstil og belysning siden det er nettopp det som er viktig for meg om høsten og vinteren. Myke og gode tekstiler som gjør atmosfæren i huset lun, i tillegg til behagelig lys som gir en koselig stemning. Håper dere liker det dere ser og hvis ikke er jeg sikker på at dere finner egne favoritter på Ellos Home. P.s. Ikke gå glipp av rabattkoden nederst i innlegget <3

Putetrekk HER// Bordbrikke HER// Sengesett HER// Håndkle HER

Dekorring HER// Lysslynge HER// Julestjerne HER// Adventslysestake HER

RABATTKODE: 403455
–> gir 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven din!
Tilbudet varer kun til 31. oktober og gjelder ikke tilbudsvarer eller møbler.. Klikk HER for å komme til Ellos Home!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg