EN LITEN PÅSKEHILSEN

Reklame// Royal Design

Da var vi hjemme igjen etter to dager på sjøen. Det var deilig med et lite avbrekk sammen fra hverdagen og alle forpliktelser her hjemme. Dersom det ikke blir noe forbud for oss båtfolk denne påsken skal vi nok snart ut på en ny tur om dette finværet vedvarer. For herlighet, så nydelig det er med sol og varmegrader! Det hjelper virkelig på humøret i en ellers tung og annerledes tid..

Selv om det er viktig å holde seg oppdatert på det som skjer i nyhetsbildet om dagen, så tror jeg det er lurt å skjerme seg litt også. Det er ikke nødvendig å lese absolutt alle artikler der ute, spesielt ikke hvis du merker at det påvirker deg negativt. Det gjør nemlig jeg. Den viktigste informasjoen får du på helsenorge.no og i pressemeldningene som blir varslet. Og med å skjerme seg så mener jeg å finne på ting i løpet av en dag som rett og slett får oss til å glemme tid og sted. Nå skal vi derfor ut i hagen på påskeeggjakt. Ulrik og jeg har laget kart og gjemt to egg. Et til Severin og et til Regien, så dette blir stas. I hvertfall for Severin som aldri har vært med på noe lignende.

Du finner forresten den fine vasen min under her. P.s. Jeg vet at disse blomstene heter tulipaner og ikke liljer. Beklager for at jeg skrev feil sist.. Hehe! Håper det er bra med dere. Påskeklemmer fra meg <3

Vase HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg