EN LANG HISTORIE KORT

Hei fra Vikersund igjen. Det var som jeg skrev ikke meningen at jeg skulle på Palmesus i år. Eller, jeg kom meg til Kristiansand, møtte de andre, ble med på en liten båttur, fikk på meg festivalbåndene, skiftet til festivalantreket, tok noen glass vin og så kastet jeg meg på første fly hjem igjen til Oslo den fredagen etter en telefonsamtale fra mamma og stefaren min som ikke klarte å roe ned stakkars Severin..

Så ja, det ble en skikkelig lang fredag for min del som måtte tur-retur Kristiansand for ingen nytte. Jeg angrer selvfølgelig for at jeg dro fra ham i utgangspunktet, men på det tidspunktet føltes det greit og derfor kan jeg ikke klandre meg for valget mitt nå i ettertid. Jeg er bare veldig glad for at jeg kom meg hjem såpass raskt igjen. Heldigvis hentet snilleste storesøster meg på flytoget i Asker og kjørte meg til Vikersund, slik at turen hjem ble noe kortere og hyggeligere. Jeg kunne jo ikke kjøre bil siden jeg hadde tatt noen glass før telefonsamtalen kom og det gjorde brått alt litt vanskelig.

Den lille gutten vår er som dere skjønner ikke blitt frisk. Vi har vært to runder hos legevakten i Hønefoss og fått behandling, men ingenting hjelper. Nå har han vært syk i 7 dager. Legene sa at virusinfeksjonen (falsk krupp) kunne sitte i kroppen opp til en og en halv uke. Derfor håper jeg inderlig at det verste snart er over. For jeg synes så utrolig synd på han, og som mamma finnes det ikke noe verre enn når barnet ditt er sykt. Spesielt når det er lite man kan gjøre for å hjelpe 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg