EN KVELDSBLOGGER PÅ OVERTID

God kveld igjen. Jeg er visst blitt en kveldsblogger på overtid og det var egentlig ikke planen. I hvertfall ikke når det innebærer å jobbe sååå sent på natten. Planen er å oppdatere dere på dagtid mens Severin er i barnehagen, men enkelte dager bare løper fra meg og siden det skjer oftere og oftere må jeg bli finkere til å strukturere tiden min. Jeg vil jo ikke at dere skal klikke dere inn her og bli skuffet gang på gang. Men ja, dere som kjenner meg vet at dere som regel hører fra meg før eller senere (les: sent)..

Akkurat nå sitter jeg og tygger frossne druer til den store gullmedalje. Hvorfor i alle dager har ingen fortalt meg at man bør putte druene i fryseren før nå? Det er jo den perfekte snaksen til meg og oss som prøver å være sunne, men som bare mååå ha et eller annet digg å tygge i om kveldene. Jeg har nemlig null problem med å spise sunn frokost, sunn lunsj, sunne mellommåltider og sunn middag. Men når kvelden kommer så kommer også søtsuget og det er virkelig vanskelig å motså, spesielt når man bor sammen med en hamster som Ulrik som liker å ha skuffer og skap fulle av godteri i tilfelle vi skulle “trenge” det..

Det var forresten @stinablogg som tipset meg om frossne druer, men hun bruker de som isbiter for at drikken ikke skal vannes ut, noe som forsåvidt også er veldig smart. Apropos Stina.. Jeg har som sagt hatt besøk av henne i dag og det var utrolig koselig. Hun ga meg supermange gode bloggtips og jeg tror at hun følte at jeg bidro tilbake med det samme når det kommer til denne salgsbiten som ikke alle bloggere er like komfortable med. Jeg derimot burde jobbet med salg på fulltid. Neida, men jeg synes ikke det er vanskelig å selge et produkt jeg har tro på og jeg har naturligvis troen på meg selv og det jeg driver med. Ellers hadde jeg gitt opp for lengst.

Tilbake til Stina og meg.. Hverdagen vår er jo ganske forskjellig med tanke på at jeg er småbarnsmamma, men vi har likevel mer til felles enn man skulle tro. Kanskje fordi vi begge lever i denne bloggbobla? Eller kanskje fordi vi begge blir sett på som rosabloggere? Jeg synes forresten ikke at ordet “rosablogger” er nedverdigende selv om jeg vet at mange fleiper med betydningen. De største bloggene i Norge er og har alltid vært rosa og det må jo bety noe? Looks and brains, pleier Ulrik å si. Hehe! Stina er uansett en kjempenydelig jente som jeg tror at mange undervurderer <3

Jeg hadde forresten laget enchilladas med speltlomper for anledningen og fyllt de med kylling i deilig mangochutney. Nam! For ja, mat må man ha og et møte uten mat burde vært en mail. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg