EN KOSELIG UPDATE

Mens jeg sitter her hjemme og nyter nok en dalgona er Ulrik på båten fra morgen til kveld + natt for å få den ferdig til helgen. For en mann jeg har! Ulrik liker som mange vet å gjøre ting selv. Ikke det at jeg og mine hender hadde vært til stor nytte i denne sammenheng, men det er mange som setter bort jobben med pussing og polering til andre. Ulrik vil helst ikke ha hjelp med båten med mindre det er noe han av en eller annen grunn ikke kan gjøre selv eller med mindre det er snakk om hjelp fra faren sin. Ulrik er virkelig handy når det kommer til.. ALT, og det er vel kanskje den aller største forskjellen på oss to? Hehe! I og med at det er ganske mye jobb å klargjøre en så stor båt alene var planen var at svigerfar skulle komme fra Måløy på besøk i denne “båtfikseperioden”, men på grunn av corona er ting naturligvis annerledes. Jeg tar av meg hodeplagget for Ulrik 😀

Helt siden barnehagene stengte har vi vært i selvpålagt karantene uten å møte noe som helst av familie. Nå har storesøsteren min (Benedicte), mamma og jeg bestemt oss for at vi kan møtes igjen fordi vi alle har vært så og si isolerte og fordi søsteren min heller ikke har sendt sin sønn tilbake i barnehage ennå. Herregud, så koselig det var å se de! Og herregud, så glad Severin ble for å være sammen med mormor, tante, onkel og ikke minst fetteren sin igjen!

Severins kjære fetter, John Adrian har også fylt 6 år siden sist så vi bestemte oss for å feire han hjemme hos Benedicte og Johan. P.s. Severin og jeg lagde både pavlovakaken og ostekaken dere ser på benken under. Imponert? DET ble jeg! Hehe! Sjokoladekaken var kjøpt da, også ble det ferdiglagd marengsbunn til pavlovaen fra Rema 1000. Teller det? 😛

Benedicte er forresten gravid og venter en liten jente! Jeg som tante gleder meg enormt masse til å møte den lille prinsessa og til å ENDELIG kunne kjøpe masse roooosa babytøy 💗 Dere som følger meg på Instagram, @pilotfrue har nok allerede fått med seg denne babynyheten, men jeg vet at det er mange blogglesere uten Instagram og derfor må det bli litt gammelt nytt for noen.

Vi har også hatt en lekedag hjemme hos oss som bestod av racing, paradis, vafler og mye latter. Se så fine søskenbarna er sammen! Det er tydelig å se at Severin ser opp til John Adrian 💙💙

Ellers så er Stella back in town.. Jeg hentet henne i går kveld etter altfor mange uker uten. For de av dere som ikke vet det så har Stella to mødre siden jeg skaffet meg henne sammen med en venninne og tidligere samboer da jeg var 20 år og bodde i Sørkedalsveien på Majortsuen i god tro om at Naomi (som hun heter) og jeg skulle bo sammen for alltid. Hehe, neida. Men vi tenkte ikke på hvor mange år Stella HELDIGVIS skulle leve og valget om hund ble generelt gjort veldig spontant, som de fleste andre valg i 20-årene. Når det er sagt så har vi aldri angret på det valget og “skilsmissefordelingen” går over all forventning. Vi har Stella ca to uker hver og Naomi bor fortsatt i Oslo, så avstanden er ikke et problem. Den eneste som ser problemet er Ramp, stakkar. Han savner henne ekstremt mye de to ukene hun er hos Naomi og blir alltid like lykkelig når hun kommer tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg