EN INNRØMMELSE..

Jeg har en innrømmelse å komme med og det er nesten litt pinlig å fortelle dette i og med at jeg lever av å dele bilder fra hverdagen. Det jeg nå vil innrømme er at jeg alltid har vært og fortsatt er helt blank når det kommer til foto. Selv etter 5 år i denne bransjen og ikke minst etter erfaring med mange forskjellige type kameraer tar jeg fortsatt ikke gode bilder. Jeg vet at fotokunnskapene mine først og fremst handler om manglende interesse i faget, men jeg innrømmer selvfølgelig også at jeg ikke har det i meg. Jeg er ikke flink til å ta bilder og jeg klarer ikke interessere meg nok til å lære å bruke kameraet riktig, noe som har resultert i at endel mobilbilder har blitt publisert på denne bloggen og det er jo egentlig helt tragisk. Spesielt det siste året hvor Ulrik ikke har hatt nok tid til å hjelpe meg fordi prioriteringene hans naturligvis har vært fritid med Severin.

Det er tydelig at dere som klikker dere inn her ikke gjør det for kvaliteten på bildene sin skyld, men jeg ønsker at det skal bli en av grunnene for at dere følger meg i fremtiden. Jeg ønsker at dere skal bli inspirert av bildene mine og jeg synes at dere skal forvente kvalitet. Nå er tiden inne for å heve kvaliteten på denne bloggen og derfor har vi investert i et nytt kamera her i huset. Vi gikk for et Canon EOS R. Kameraet ser superfancy ut, er dritbra når man (les: Ulrik lærer seg det) og det er sirka det jeg vet om det. Hehe!

Planen min var egentlig å leie inn en fotograf som kunne hjelpe meg med bilder fremover. Men i og med at Ulrik har interessen og ønsker å bruke noe av fritiden sin på det igjen har vi bestemt oss for at han skal ta oppgaven og at vi skal gå tilbake til utganspunktet hvor han fakturerer meg for den tiden han bruker på bilder. Dessuten synes vi det er veldig gøy å jobbe sammen og det er jo ekstra givende å produsere alt selv i vårt eget firma, i stedet for å sette bort jobben til andre. Jeg håper at dere setter pris på at vi jobber med å forbedre oss og at dere vil følge oss på veien videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg