EN HYGGELIG PÅMINNELSE

Reklame// Ellos

Endelig black friday, folkens! Har du gjort noen gode dealer i dag? Og har du sjekket ut dagens tilbud innen hjem & innredning på Ellos? Hvis ikke må du se her! Jeg har bestilt meg både sofaen og lounge-stolene som jeg har siklet på lenge til det nye kontoret og fikk hele 30% rabatt på alt sammen (med min egen rabattkode under), så jeg er superfornøyd! Jeg har også plukket ut noen andre godbiter fra salget til dere under som jeg håper kan inspirere.

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes at denne uken har gått ekstremt fort. Nå nærmer det seg jo faktisk slutten på alle de fantastiske black week-tilbudene og derfor vil jeg bare minne dere på rabattkoden under som varer helt til 2. desember.. Håper virkelig at den kommer til nytte 🙂

RABATTKODE: 405451

–> gir 5% ekstra rabatt på alle black week-tilbudene til Ellos (inkludert salgsvarer og kampanjepriser).

Badekåpe HER// Håndkle HER// Putevar HER// Sengesett HER//

Lysslynge HER// Lysestake i tre HER// Julestjerne i sølv HER// Lysestake i gull HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg